Wednesday, October 17, 2012

mohcube .

login mohcube.

tungg punye tunggu .

bos dah mintak2 dlm bilik print emel pasal maklumbalas SUB.

tn hj : mane maklumbalas tu, sy nak brief kt ruhaya sat. panggil ruhaya sekali dgn salwani.
ain : kejap tn hj. mohcube ni problem. lambat sgt.
tn hj. : print ye, print sat naa.  sy nk brief ni. 
ain : ye tn hj. 
tn hj. : cepat sket ye sy nk meeting ni.sy x ambil masa lama. 5 minit je. ckp ngn diorg naa,
ain : ye tn hj.

dlm hati aku, "siamang betul mohcube ni! time ni la ko nk lambat!"


setengah jam berlalu . bos keluar bilik nak pergi meeting sbb tunggu PA die lmbt sgt nk print maklumbalas tu tambah lg dgn pegawai yg die nk jumpa xboleh jumpa die sbb umpa dgn bos lain.

tn hj : puan, nanti print ye maklumbalas tu. balik nanti sy nk jumpa ruhaya dgn salwani.
ain : ye tn hj.

mesti bos aku ingat aku sengaja lambat2 kan? atau pun die pikir aku mmg buat kerja lambat.
**************************************************
setengah jam berlalu.

ni je baru bukak?  ok fine .

setengah jam berlalu lg
(lepas jumpa kak mas PA En Idris)


baru bukak.!
satu jam oiii aku tunggu!


p/s : kenapa mohcube lambat sgt ataupn kat tempat aku je yg lmbt?