Tuesday, October 16, 2012

random .

Godek2 memory card suami, godek2 pc, godek2 pendrive, godek2 ipong jumpe la gambar2 seperti berikut:

time kurus2. baju peberet time ni. suka dress2. pastu suke rambut pon pendek2 je.
skrg aku pakai yg longgar2 sbb nk breastfeeding anak. rambut pn dah xde fesyen mcm dulu.
alahaiii nasib dah ada anak. semua utk anak -__-

aku x nampak pape benda pn dlm ni. ni la first scan aku kt klinik. time tu sukanya jgn ckp. smpai dah masuk tido pn siuk cerita pasal anak. nasib baik la hubs dengar je. buatnya die tutup telinga, x ke padan muka aku?

\
time ni pregnant dah masuk 8 bulan. time ni jugak hampir setiap mlm aku mimpi anak aku lelaki, kulit gelap. ketahuilah bahawa drpd aku tau aku pregnant mmg diri aku nk sgt baby girl. 

ko tau kwn aku sorg ni skrg pregnant. alhamdulillah. masalahnya, aku musykil. Mana perut ko beb?!


time ni kitorg tgk firework utk new year. aku sgt suka dgn view kt tempat. nice auwwwwwwwwww!

salahs atu gambar kegemaran sy. sekian :)

dah lama x jln sini. tunggu Damia besar sket nti, siap Damia mummy pkaikan baju tebal2 untuk Damia. Lepas ni kita bertiga plk dlm gambar ni/

Tahun pertama bekerja. Sekejap je masa berlalu. '

zaman kanak-kanak dulu. aku rindu kasut putih aku tu dan juga seluar bb. 


dah lama x jumpa sepupu aku sekalian. time raya pon x dpt jumpa. kan wawa_n?