Tuesday, July 24, 2012

damia :)

hari tu aku pegi alamanda sbb pampers dan susu damia da abis. pastu tgk2 baju tido utk damia. kesian die badan makin besar dan panjang dan baju pon makin la x muat. tapi damia ni bukan la besar mane pon. last timbang umur 3 bulan, 5kg je. ni rasenye pampers pon aku mcm nk tukarkan saiz M sbb aku tgk mcm ketat je. kesian die bukak pampers mesti merah berbekas.  
jalan punye jalan x sedar dah pukul 6 lbih. nak balik masak pon x sempat. makan jela kt alamanda. lgpon ni la first time makan alamnda sepanjang aku dah start bekerja ni. 

damia mmg la sgt baik. duduk senyap je dlm stroller sepanjang berada di alamanda. mesti la mummy daddy lg happy. tp bile time buka je mmg die merengek sket sbb nk susu. lepas je BF terus happy blik si Damia ni.



habit die suka tgk tangan dan kaki sendiri. kalau kaki tu aku paham la sbb stokin die kn bercolor, bercorak mcm2. tp kalau tgn, itu aku xtau. mungkin die perasan tgn die comel smpai rase geram nk gigit2?