Sunday, October 28, 2012

comel VS comot!


PakCik Damia (Fikri) yg snap picture sume ni. Kalau die ade mmg tangan x lepas dgn kamera. dan aku pulak tukang bercerita. :)


mula2 bangun tido baik je. bau masam jgn ckp tp aku paling suka bau Damia baru bangun tido. rasa mcm comel je 

*tgn gemuk tu tgn aku.

cehcehceh anak mummy ni. ni pic baru lepas mandi. nmpk bersih, wangi dan comel je. mcm2 pose yg die buat :)
biasa la makcik2 dan pakcik2 Damia mula keliling Damia. cium, angkat, buat gaya tu, gaya ni smpai budak kecik ni mengamuk rimas. kalau aku jadi Damia, mmg dah lama aku tendang sorang2. malangnya, semua itu mustahil .





then, lepas makan bubur nasi, bagi die makan biskut sbb die merengek. 




hilang la bersih, wangi dan comel Damia. salah mummy sbb mandikan dulu baru bg makan, haihh!