Tuesday, January 10, 2012

ahad yg lepas .
8 januari 2012

secara x sengaja 'ter'pergi ke FRIM waterfall .
itupn kak izan yg ajak .
mmg waterfall abis la sampai abang apai dan bb pon terkapai2 'kelemasan' !
best mmg best tp x cukup org la sbb ain yeye dgn kuchai xde .
yela . diorg kn busy nk kawin .
*sbnarnya ak x sabar nk g PD lg :)

sesampainya kami di sini . . . . .

kak izan sdg mencari kawasan air yg 'dalam' utk mereka bermandi manda ;)



eh cantek pulak pic ni . sape yg snap ye ? tetttt ! :)

da la b . tempat tu cukup2 je utk bb sorang .


serius ! ak gelak mcm setan dan menunjukkan aku x hipokrit . err ad kaitan ke ?

kan aku da ckp air ni 'dalam' . x caya, tengoklah ! abis tenggelam buku lali bb ;)

bb jgn terjun ! nti lemas !

tgk la muka abg apai yg kelemasan disebabkan air yg 'dalam' . keh3!

da lemas pn sempat buat peace .

betapa 'dalam'nya air tu smpai ak pn takut nk terjun ;)


ini kakak mmg mcm ni . (abg apai yg ckp)

kan abg apai da ckp kakak ni mmg cmni ;)

comel kanak2 ni main di air yg cetek .

tgk ? betapa lajunya air tu smpai bb jatuh . dahsyattt !

dan disebabkan air di bahagian atas terlalu 'dalam' utk kanak2 ni mandi, kami pn ambil keputusan utk turun ke bawah sikit .

omg . ini lg la 'dalam' . x boleh jd ni !


sgt comel bila perhatikan gelagat diorg . bahahaha!

dan kemudian, kami pn turun lg utk memuaskan hati kanak2 ni .
turun dan turun akhirnya . . .


akhirnya sampai di tempat yg selamat bg mereka .

suka je mereka main air . tetapi . . . . kegembiraan mereka bertambah2 apabila . . .

ada ikan dlm air tu . ikan yg selalu diorg buat massage tu . ntah apa namanya pn aku xtau . malas nk search .


ni capture terakhir yg diambil sebelum pulang ke tempat asal .
selesai mandi manda di waterfall tu, perut pn berkeroncong . keseluruhan kt waterfall mmg best + syok sbb aku mmg suka tempat2 yg mempunyai pemandangan yg cantik . dan tidak disangka2 juga ak 'ter'sampai kt sini pulak . . . .



menara tinjau di ampang . dan ini kali kedua sy dan bb ke sini . sebelum ni pn pegi dgn abg fik dan kak yun .

lihatlah  pemandangan disekitar KL ni .

sampai disini sajalah cerita mengarut kali ni .
hari ni otak aku melayang kt batu pahat sbb masuk dua bulan xbalik oii !  
so hari ni aku mmg biol sikit . itu saje nk ckp .


p/s : kalau xpaham dgn citer mengarut ni, abaikan jela . ntah kenapa ni tgn rase nk menaip je walaupn aku sedar skrg aku byk mengarut .