Tuesday, November 4, 2014

Bapa dan anak bergabung.

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Bila bapa dan anak bergabung.

Nak tau ape yang  terjadi?




Bising satu rumah dah macam ada anak 4-5 orang kat rumah. Kejap main bola, kejap bergusti, kejap main rebut barang, kejap jadi busker, kejap main kejar, kejap main sorok-sorok, kejap menangis, kejap main semula.

Aku dah tak mampu nak buat semua tu. Sakit pinggang.

Eh, aku suka je sebenarnya bila tengok suami layan anak. Bukan tak suka. Malahan suka yang amat amat amat! Nampak terserlah la sifat penyayang kat anak tu. Tak kisah la bingit macam mana pun rumah tu. Aku lagi suka. Biar la bising sampai aku kena sumbat telinga dengan cotton bud sekalipun daripada aku sakit hati tengok 24 jam pandang handphone, main game,  wassap, wechat, fb. Kan bb?

Teruskan usaha Bb melayan Damia. 
Bertambah sayang isterimu kepadamu, suami. 
Bertambah sayang juga anakmu kepadamu, Daddy. dudududu~

Jangan sekadar hangat-hangat tahi ayam yeee.

*TAK boleh puji-puji sangat ni. Bahaya. hihi.