Saturday, November 23, 2013

Hari stresss dan stresssss! Nasib baik ada ubat.



I is done MUET for today. and now i am waiting my husband and daughter for amik i at smk sungai manggis. I feel so bored and soooo very2 hungry and wanna mati. Wueekk!

Aduhhh cmne nak lulus muet ni, mcm tula aku jwb masa exam. Bahahaha. 

Paper 3 ok lg. boleh hentam sbb smua objektif. Aku tgk diorg buat sampai x cukup masa. Aku pulak siap terlebih setengah jam. Dan masa tu aku gunakan sebaik2nya utk tidur. Bukan ape. Malam tadi puteri cantik jelita beta bangun meragam 4 kali sebab perut kembung. Maka, beradulah beta didalan dewan peperiksaan yang bising nak mamp** dek kenderaan di luar yang lalu lalang.

Paper  4? ooh paper 4 mmg sgt ok, sbb mmg habis aku hentam ntah pape. Ntah ape aku mengarut. Xpela yang penting penuh 3 helai 5 muka. Tu kira ok la tu daripada kosong x berjawab. Tetiba aku teringat time sekolah aku tinggalkan essay bi x berjawab masa ujian sbb malas ye. MALAS. Siap kena panggil dgn cikgu pastu aku kena jawab jugak essay tu. Tapi itu dulu zaman sekolah . Kali ni aku kena jawab jugakk sbb kang kalau aku x jawab, xde org panggil aku suruh jawab lg. kih3

Paper1, listening. Hampehhh gua ckp lu. Nk tau sbb ape, aku adalah tempat yg kat belakang sekali. Dan sound radio mmg slow nak mati. Aku dengan beberapa org lain siap angkat tangan ckp yang radio tu x kuat. Tp hampa diorg lata itu yg paling kuat! Ditambahkan lg dengan kenderaan yang lalu lalang kat luar, yg merempit pun ada. MAKCIK STRESSSSSSSSSS! Kesudahannya, malas nak citer.

Xpela inshaa-Allah kalau xde pape, tahun depan repeat lg. muahahaha.

Tapi terubat hati bile tgk si kecik mommy dengan pengasuh die berjalan2 kat KLIA. mommy is jelous! 





Husband kak ani yg rajin mengupdate dlm instagram beliau. Terima kasih bebanyak sbb skrg dah hilang STRESSSSSS! Haha.