Monday, August 13, 2012

ruang prmainan Damia :)

inilah mase yg ditunggu2 sepanjang aku duduk rumah ni. tau x da setahun plan tp nk melaksanakan tu, hanya Allah ye yg tau betapa malasnya anggota badan nikmat Allah bg ni nk mengerjakannya. Tetap, Sabtu lepas terlaksana plan setahun lepas punye. ruang permainan utk Damia dan mestilah kaler pink. baru cute :)

Damia. mummy mintak maaf sbb terpaksa tinggalkan Damia dengan Wan dan makcik2 pkcik2 Damia kt Bongek. Terima kasih semua tlg jaga Damia especially Wan yg comey :) Mummy buat ni semua utk Damia dan anak2 mummy yg lain *inysa-Allah klu ada rezeki :) Sorry la klu x cantik sgt. Mummy ni bukan hebat sgt pn, so buat jela ape yg termampu.

Suamiku pergi mencari nafkah utk anak bini, dan aku plk memulakan operasi ni sorang2. bab cat, aku ade pengalaman sblm ni sbb cat rumah ibu ayah aku. tp mmg habis tgn muka sampai rambut2 pn ade cat. ade aku heran? yg penting siap. rumah tunggang langgang. senangkata mcm tongkang pecah! 

dan hasilnya . . . . 

tadaaa!


baru dlm 60% siap ni. tp boleh la nk snap sket. 

mula2 masuk umah, Damia da tertarik pd cat pink tu. die tengok je dinding smpai tembus dinding tu. dan matanya mula bergerak2 dgn patung2 di keliling. agaknye la kot. hehe . 

mari tgk respon Damia . . .




senyum lebar awak ea! suka die. suka mummy tgk awak senyum mcm tu wlupn awak senyum sbb Daddy panggil awak. omeyy!



p/s : asal entry baru je mesti pasal Damia. xleh larikk da!