Thursday, August 16, 2012

damia teman mummy kerja :)



sebelum ni aku tertanya2 kenapa diorg bwk anak pergi ofis?  oh rupa2nya pengasuh xde, anak demam dan mcm2 lg.
pastu terpikir lg anak diorg x nangis ke kt opis? 

skrg da terjawab bile aku yg mengalami sendiri. anak pengasuh masuk emergency sbb sesak nafas. kul 1 tepat pengasuh call mintak amik anak . kelam kabut jugak la jp. maklumlah.... org x pernah mengalami kejadian sperti ni. nak half day takot nk mintak boss. nk x nak, bwk jela ofiis.

aku pakaikan dami baju sejuk yg tebal sbb ofis ni mmg mcm duduk dlm peti sejuk beku. sejuk smpai sengal tulang.. *ini nk menunjukkan ofis aku adalah sgt sejuk :)

ajak die tgk upin ipin, main segala permainan daia yg aku bwk smpai die bosan .


damia main dgn auntie2 n uncle2 kt sini smpai penat, merengek, mengamuk dan akhirnya....


kecundang juga!