Friday, August 21, 2015

My Baby You.





[Verse 1]
As I look into your eyes
I see all the reasons why
My life's worth a thousand skies
You're the simplest love I've known
And the purest one I'll own
Now you'll never be alone

[Chorus]
My baby you
Are the reason I could fly
And cause of you
I don't have to wonder why
Baby you

[Verse 2]
There's no more just getting by
You're the reason I feel so alive
Though these words I say are true
They still fail to capture you
As mere words can only do
How do I explain that smile
And how it turns my world around
Keeping my feet on the ground

[Chorus]

[Bridge]
I will soothe you if you fall
I'll be right there if you call
You're my greatest love of all

[Chorus]

[Outro]
Arianna I feel so alive
Farysha I feel so alive
Edinoor I feel so alive.

Kekekekekeke ;P



Petang-petang ni syok layan lagu jiwang dari Marc Anthony ni. Saja nak bagitau. Masa dengar lagu ni la terus tergerak hati nak letak nama Arianna. Memang la time tu dah banyak orang nama Arianna. Tapi takde la berkenan sangat kat hati

Hinggalah pada satu petang tu masa tengah tunggu suami jemput kat ofis, tetiba tersentuh hati pulak bila dengan lagu ni. Bila part Arianna terus berjujuran air mata. Mood mengandung kan tak tentu hala. Tetiba boeh nangis. Haha. Terus nak jugak nama Arianna kalau dapat anak gegirl. Maka, rezeki la namanya bila betul-betul dapat anak gegirl. 

Anak pertama, nak nama Farysha sebab memang nama idaman sejak sekolah menengah. Pastu, anak kedua, Arianna pulak dari lirik lagu My Baby You. Lepas ni, apa pulak sejarahnya. Kekeke.

Sekian ;)