Wednesday, November 13, 2013

mengkursuskan diri .


Kursus Setiausaha Pejabat 2013
(Pengenalan kepada RINTAS aka ringkas dan pantas *kononn la kannn)
KSKB Ulu Kinta, Perak


x ramai pun yg pergi. menurut keputusan eksperimen yg aku buat, ramai yg x pergi mungkin sbb:
1. sabtu ahad adalah hari berehat kan. so sesiapa pun x ingin berkursus waktu2 mcm ni.
2. sblm ni kursus2 PA buat kat hotel2 seluruh Malaysia kan. tahun ni dgn tiba2 plk buat kat KSKB. biasa la kan. hahaha

yg pergi pun mungkin ada sebab dan tujuan yg tersendiri :
1. mmg ingin belajar penulisan RINTAS ni sbb masa amik diploma xde belajar RINTAS dan ingin belajar benda baru.
2. sbb kursus x cukup 7 hari. so kena la pergi utk cukupkan 7 hari 
3. x pernah pergi Perak. so, sesaje nak berjalan2 beli limau bali bebanyak. 

tp keseluruhan kursus ni sbnrnya sgt best sbb belajar benda baru. pemandangan yang cantik dikelilingi gunung ganang yang berkabus. ohhhh! 



apartment yang sangat wawawawiwiwiwi (maksudnya best). pemandangan yg cantik. kan best kalau pemandangan dr rumah aku pun mcm ni. apartment ni ada 6 bilik termasuk bilik kecil. 3 bilik air. 2 ruang tamu dan dapur. tp kitorg duduk 4 org je. tau mmg creepy habess! makanya, kitorg bercouple dlm 2 bilik shj walaupun dh ditetapkan satu bilik sorang. memang tak la aku nk duduk sorg! gile ke pe? miahaha

haa ni la yg 4 org tu. aku dgn ain, kak shira dgn kak linda. tp duduk 4 org mcm duduk 20 org. faham2 sendiri kan.



mula2 belajar 1 perkataan. alah kacang je!

kemudian hari karangan ni. drpd turbo jd kura2 miahaha

pape pun, ni yg paling penting. 2 kali kitorg dpt hadiah cokolat yummmy ni. first sbb dpt markah penuh. kali kedua sbb markah antara yg tertinggi. serius mesti sakit hati kan baca ayat bongkak aku ni. mmg sengaja. bahahaha. kitorng tu mksudnya aku dan ain. sila la benci. sila la benci.

















akhir sekali, terimalah dari kami.




yang penting aku dah ada 9 hari kursus! terima kasih BKP. miahaha.

assalamualaikum
;)