Friday, July 12, 2013

Kisah semalam dan semalam.

Salam jumaat. 

Semalam buka sambal kerang dan ikan keli goreng tp xde sayur la sbb x sempat. Sampai rumah je dah kul 6lebih. Masak jela mana yg sempat pun. Hari rabu haritu pun dua lauk jgk. Ayam masak sambal serai dan kobis goreng. Terkejar2 nak masak *kecoh je pdhal 2 lauk je pun. Aiseyy! Dengan Damia yg sibuk nk tlg mommynye masak lg. terjerit2 aku panggil Daddynye ambil si Damia. Tak tau la aku mcm mana anak 2,3 atau 4 nanti. Haha. 

Sebenarnya bile ckp bab masak ni, tiba2 rasa mcm "Eh! Aku boleh masak?" #tepuk tangan. Sbb akulah salah seorang perempuan yg tangan bangku dlm memasak sampai jd bahan perli org lain tau. Sila terasa. Haha.

Lepas je berbuka semalam terus la nak bersiap2 pegi Mydin sbb brg dapur dah abis. Beras pun seciput je tinggal. Hari selasa lepaspun dah pegi Mydin tp ntah mcm x cukup je brg dapur tu. Ko percaya x kalau aku ckp beli barang Mydin lebih RM50, dpt free budak kenit? X percaya?






































Kan? 


Gila la kalau dpt free. Bersusah payah bersalin, boleh kata dpt free? Nak mati ke apa. Kalau betul dpt free, akulah org pertama yg serbu Mydin tu tau *aku takut bersalin! 

Sekian.