Monday, August 27, 2012

raya 2012


tema raya tahun ni adalah merah tp Damia terlari color plk. xpela sbb bb yg pilih baju tu. raya tahun ni kt rumah mertua. pengalaman baru dan first time beraya di rumah mertua. tambahan lg dgn kehadiran puteri kesayangan mommy daddy, Damia Nur Farysha. mmg sgt bahagia dan happy la raya tahun ni dgn adanya puteri comeyy, Damia ape lg pengalaman baru beraya di Bongek. dan semmgnya dlm kamera tu penuh la dgn picture die tp ssperti biasa la mommy ada je menyelit dlm setiap picture Damia. nk buat mcm mane :)

 tahun ni xde family day sebehal abah. tahun family day sebelah mak plk. raya ketiga lepas family day terus ke Johor Bahru. gerak kul 4 mcm tu dan sampai Johor Bahru lebih kurang jam 10 mlm gitu. penat jgn ckp. ape lg yg drive tu. kematu buntut!

raya kali ni xde snap snap snap dgn family kandung kesayanganku sbb raya ketiga masing2 da malas nk snap snap snap. sume nk tido tido tido sbb penat! perut plk masing2 buyut dgn mkanana tambahan lg yg cirit birit pn ade. lgpn time aku balik Johor, sedara mara ramai yg xde. so raya jela mane yg ada. tu yg x pasal2 raya kelima aku beraya carrefour dgn adik2 aku, bwk adik2 aku yg rabun, fikri dan fatin buat spect baru. so picture kami pn xde la jugak :(

*bgtau dulu mungkin picture aku byk sbb picture Damia kebanyakannya aku dukung Damia :) bukan ape. takut ada salah fham. tehehe!



raya pertama :










raya kedua ada satu je picture :




raya ketiga :











raya keempat, kelima, keenam xde snap snap snap.




raya ketujuh ada :

nak pergi Damia pakai baju purple .



sampai umah Kak Didi terus tukar baju sbb baju Damia basah . habis dihisap bajunya.












*********************************************************************

raya raya jugak. yg nak amik SPM silalah belajar sbb nti nk sambung belajar payah pastu menyesal x sudah mcm aku =__=

Apepn, Damia wish goodluck  kpd calon2 SPM. Mari sama-sama mengulangkaji bersama Cikgu Damia.



sekian.




p/s : ihsan picture drpd faraedyluvdamia's pixture dan Dyana Mohammad's camera. terima kasih kepada yg snap picture Damia terutama erra, effa, nana dan Bb :)