Thursday, January 26, 2012

20 Jan 2012 hingga 24 Jan 2012

20hb Jan 2012

ain nikah time ni .
aku, bb, kak izan dan abg apai datang lambat .
xdapat nk tgk diorg nikah .

habis je majlis nikah diorg, kuchai bawak ke tempat penginapan kami .
sinaran selat chalet, teluk kemang (sime darby properties)
sangat2 best sbb dpt tido selama 3 hari 2 malam kt situ .
thanxx ouh kuchai .

agenda petang mmg confirm la mandi pantai .
malam pulak family aku dtg .

21hb Jan 2012

resepsi perkahwinan ain dan kuchai di rumah pengantin perempuan .
tema pink .
tersangat la comel .
berseri2 dan cantik jelita muka si ain ni .
wah aku rase macam nk kawin semula la .
ngehehehe ^^

balik chalet pantai lg la .
tp kali ni kak izan x ikot .
katanya 'pelampung' xde .
*pelampung merujuk kepada abg apai .
alahai comel pulak bunyinya .
mandi la kami berempat iaitu aku, bb achik dan ili .

22hb Jan 2012

agenda pagi .
huh ! pantai lg .
kali ni aku da x mampu nk mandi pantai lagi .
diorg mandi pantai tp aku duduk dlm bilik kemas pape yg patot sbb nk terus checkout .

lepas mandi manda perut kelaparan .
perut pulak diisi dgn roti canai kt kedai mamak lepas checkout .
mmg nyam3 la ~~

resepsi perkahwinan di rumah pengantin lelaki pulak .
makan dan melantak lagi la kami .
kami itu adalah aku, bb, kak izan, abang apai dan adik ak iaitu achik dan ili .
ouh tidak . sbnarnya aku sorang je melantak .
dan makan dengan lahapnya . nyam3~

dan balik la putrajaya semula !
sgt penat okeh !

23hb Jan 2012

ibu masak2 sikit kt umah aku .
ajaklah kak izan dan abang apai .
lauk yg ibu masak adalah ayam masak merah, labu tumis, sayur masak lemak .
ayam masak merah aku yg mintak ibu masak sbb teringin sgt nk makan .
menjilat jarilah kami .

ok. hari ni duduk rumah je sbb penat semalam pn x hilang lg .

24hb Jan 2012

ok . bangun pagi2 tgk family tgh siap2 nk balik .
diorg gerak balik jam 11.30 pg .
lepas hantar diorg kt bawah, laki bini ni terus terbingkang depan tv .
tp tiba2 "along, dtg la masjid putra . nnti ayah ajak makan sekali"
mula2 da rase malas tp bila dengan part MAKAN, "tunggu along siap2!"
nampak benarlah anakmu ni kuat melantak .

jalan2 lah kami seolah2 kami berasal dari suatu tempat yg sgt jauh .
bergambar sana sini .
akhir sekali, part makan .
makan la dgn seenak2nya sampai bb makan nasi ayam 2 pinggan !
sgt terkejut tp . . . . .
biarlah die nk makan asalkan hati die senang .

family aku pn balik batu pahat
dan aku pn terbongkang kt umah laki bini .
sgt2 penat .


SEKIAN !

p/s : cerita di atas sy ringkaskan dengan seringkas yg mungkin .
gambar2 menyusul sebentar lg ^^ (*mcm ada org baca blog aku je smpai nk gtau semua . tett !)